Ga naar boven

REGLEMENT ALL-IN KEUKEN CHINA GARDEN

  • Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn van toepassing de Uniformer Voorwaarden Horeca (UVH).
  • Wilt u wijzigingen in het aantal personen alstublieft minimaal 24 uur van tevoren doorgeven, zo hoeven wij overige gasten niet onnodig teleur te stellen. Bij minder dan 24 uur voor het gereserveerde tijdstip zijn wij genoodzaakt 50% van de reserveringswaarde in rekening te brengen.
  • De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt. Bekijk hier de Uniforme Voorwaarden Horeca Nederlands.
  • Wij trachten aan ieders voorkeur met betrekking tot de “tafelkeuze” te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Graag hiervoor uw begrip.
  • Verhinderd? In verband met de tafelplanning zijn wij genoodzaakt, 30 minuten na uw gereserveerde tijd, uw tafel aan andere gasten toe te wijzen.
  • Wij adviseren u met compleet gezelschap het arrangement te starten.
  • Huisdieren zoals honden zijn niet toegestaan.
  • Om de wachtrijen bij de ontvangstreceptie te beperken, verzoeken wij u om de rekening in één te betalen.
  • Restaurant China Garden accepteert geen dinerbonnen of VVV-cheques. Wij zijn aangesloten bij een creditcardmaatschappij en u kunt bij ons pinnen.
  • Uw ticket wordt aan een tafelhouder geplaatst. Op die manier weten wij dat u van uw tafel bent en ons restaurant nog niet heeft verlaten. Mocht u liever niet uw ticket op tafel willen, geeft u dit dan aan bij de receptie. Bij vertrek kunt u met uw ticket bij de receptie uitchecken. Correcties op de rekening kunnen alleen gedurende uw bezoek gebeuren. Wij geven geen restitutie na uw vertrek. Wij adviseren daarom het ticket wat gedurende de avond op uw tafel staat, goed te controleren om misverstanden te voorkomen.
  • De speelhoek is een service die uitsluitend bedoeld is voor gasten van China Garden, ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen, ook in de speelhoek.
  • Het is niet toegestaan bij vertrek eten en drinken (zoals pakjes- en flesjes drinken) mee te nemen uit ons restaurant.
  • Restaurant China Garden maakt gebruik van beeldregistratie, deze beelden kunnen verstrekt worden aan politie en justitie.
  • De directie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of het zoek raken van kledingstukken e.d.
  • Wij willen dat onze gasten volop genieten van onze gastvrijheid, zonder ergernis of wanklank. Om die reden kunnen gasten die overlast veroorzaken gevraagd worden het restaurant te verlaten.
  • Wij behouden het recht om overmatige verspilling van etenswaren in rekening te brengen.
  • Tijdens kerst is het niet mogelijk om apart te betalen. Dit om lange wachtrijen te voorkomen.