Ga naar boven

VEEL GESTELDE VRAGEN

Is het verplicht om te reserveren?

Reserveren is niet verplicht, maar om teleurstelling te voorkomen, adviseren wij dit wel te doen.
Alleen op deze manier kunnen wij een plaats garanderen.

Heeft China Garden cadeaubonnen en accepteren jullie ook dinercheques?

Wij hebben onze eigen kadokaart. Bij China Garden kunt u een kadokaart kopen voor elk gewenst arrangement. Wij accepteren geen dinercheques/ dinerbonnen/ VVV bonnen.

Kan ik ook een 1 uur arrangement reserveren?

U kunt bij China Garden een arrangement kiezen van 2 of 3 uur. Verlenging is mogelijk per half uur. De kosten bedragen € 3,50 per persoon.

Ons gezelschap wil een 3 uur arrangement en 1 persoon komt later/vertrekt eerder en wil een 2 uur arrangement, is dit mogelijk?

Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen op een reservering te plaatsen. Per tafel is het alleen mogelijk om een soort arrangement te nemen per reservering. Een persoon kan wel later aansluiten bij het gezelschap, maar alleen als er vooraf voor deze persoon al betaalt is.

Wij komen met een groep, kunnen wij met z’n allen bij elkaar zitten en is er een mogelijkheid voor groepskorting?

China Garden geeft geen groepskorting. China Garden is geschikt voor grote groepen. Indien u tijdig reserveert is er voldoende plek voor grote groepen om gezellig bij elkaar te zitten. Alle kortingen zijn al in de entreeprijs gecalculeerd, zo kunnen wij de prijs voor iedereen vriendelijk houden

Wij zijn uitgegeten, kunnen wij langer natafelen?

U betaalt bij ons niet voor wat u eet of drinkt, maar voor de tijdsduur van uw verblijf. Indien de tafel, na uw gereserveerde tijd, nog beschikbaar is kunt u bij de receptie uw arrangement verlengen tegen een zeer vriendelijk tarief. Voor elk extra half uur betaalt u € 3,50 per persoon.

Kan ik bij jullie op rekening dineren?

Bedrijven en instellingen met een inschrijving bij het KvK kunnen bij ons op rekening dineren.
Hiervoor rekenen wij € 10 administratiekosten en hanteren wij de volgende voorwaarden:

  • Geldig legitimatiebewijs + bijbehorend visitekaartje
  • Getekende betalingsvoorwaarde (deze krijgt u bij binnenkomst overhandigd
  • Getekende Kassabon

Ik eet alleen kleine hoeveelheden, mag ik het arrangement voor een gereduceerd tarief?

U betaalt bij China Garden voor de tijdsduur van uw verblijf, ongeacht hetgeen u eet of drinkt. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken.

Er waren genoeg lege plaatsen, waarom kreeg ik te horen dat er geen plaats was?

Soms staat een tafel wel een uur of langer leeg, dat komt omdat veel gasten reserveren bij China Garden. Een gereserveerde tafel kunnen wij niet vergeven aan andere gasten.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

China Garden heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Het is ons streven om het onze gasten helemaal naar de zin te maken. Indien u een klacht heeft, vernemen wij dit graag. Door uw ervaring kunnen wij onze formule blijven verbeteren.